Hoolaha, Online paipai '
CPM - He aha ka mea? Pehea e hoʻohana CPM ma ka hoʻolaha?
Ma ka hoʻolālā i ka Media, a contextual hoʻolaha kai eʻe ma luna o ka mea ulana pukapuka, i kekahi mea hoʻolaha kūʻai ho omaulia i ke kona ka manaʻo Bedroom. Customer hoʻolaha kai eʻe ia mea nui e ike pehea na dala anao? Aou no kona manaʻo, inā i ke kala, a me ka laulā me ka a ka mea i hoʻohana like manao. Ka i ka ho omaulia ana o ka ka hoʻokōʻana o ka huina hoonui hoʻolaha ma ka Media hoʻolālā ma muli o kekahi mau nā hoailona, kekahi o i o ka 'inideka o CPM. He aha ka keia aka ana e hana ia - loaʻa mai ma lalo iho nei.
CPM - No ke aha la ka mea pono
He aha ka CPM hoʻolaha, ka mea, uaʻikeʻia mai ka hope kenekulia. Ke Module hoʻohana i nā mea a pau hoʻolaha paipai aʻo kai eʻe i i wahi i loko o ka Media. Publishing, kīwī a me ka Radio wahi nō ke hoʻohana 'ia kēia huahelu, e hoʻomaulia i ka lilo o ka hoʻolaha. CPM ua hoʻohana 'ia i loko o ka hihia, i ka wa e hele mai ai i ke kumu kuai o ia ka hoʻolaha mea,ʻaʻole he hookahi mākaʻikaʻi, a me na tausani o ka hiki nā kānaka kūʻai mai. I ka Ia manawa, a ia i loko o ka holo au i kēia makahiki. Ka mea nona ka hoʻolaha paepae ai ke wale hana me kā lākou holo a me ka poʻomanaʻo pulakaumaka, no laila, ke CPM ana i paa kona manao, hoʻolaha, e lawe i loko o No keia nui ua hoʻomāhuahua ai.
wā CPM
A puni hoʻi ka wehewehena o ka CPM - lilo no tausani mea. Hele mai, mai ka inoa o ka Module English hua'ōlelo kāki-Per-Tausani, kahi M - i ka Roma numeral, ke ano, 1000. Ke'ī mai, i ka ninau o ka mea ka CPM, e hiki ke olelo i keia mea i ke kumu kūʻai no tausani me nā manaʻo. Ka nui manawa malaila ua hoolaha ma luna o nā 'aoʻao o ka nupepa a me Hōʻuluʻulu manaʻo puke, me ka nui pinepine ka mea, ua hoʻokani ma ka Radio a heluhelu ma ka TV Kanal - i ka nui o ka uku o keia ololi.
Helu ana CPM hoʻolaha online no paipai aʻo kai eʻe
Ma ka Internet, ke kūlana o ka hoʻolaha 'ana pāʻani hae - mauʻano hoʻonāukiuki Pop-ae la, i mea no laila, mahalo i mea hoʻohana, a me ka i lawe i ke kālā i ka mea nāna o ka hoʻolaha paepae ai. Ka poe hanohano i ka paena, o ka nui poʻe e nānā i kēia pūnaeweleʻaoʻao, ka oi pipiʻi hoʻolaha ma luna o kēia paena, e loaʻa i ka Customer.
Nupepa Advertiser hoihoi i loko o ka nui e hiki helu o nā mea hoʻohana i ike i ka hae. Nolaila, i mea no ka CPM, ka mea hiki ke hoikeia mathematically like penei:
CPM = (ka huina kumukuai o ka hoʻolaha mea) / (n ieaie? Helu o ka manao no ka lā hae) * 1000.
Ano ka mea, Ua ike, CPM - i ia mea. Ma hoʻolaha ka mea, o kekahi o ka mea nui nā hoailona. An mea hoʻolaha kūʻai hiki ehia na dala e pono ke uku aku i ka mea nona o ka paena, e hōʻoia 'ia ai ka' ike i ua hōʻike hoʻokahi tausani mea hoʻohana ma o ka mea ulana pukapuka, ho omaulia.
Visually, keia i ka ho omaulia hiki e ia manaʻo ma ka mea hoʻohālike. Ke kāki no e kau i ka hae ma ka paena o ka puka mea, no ka laʻana, $ 400 no hebedoma, i ka 'ikepili helu o kēia pūnaewele hōʻike ana i ka hebedoma Kele i ka paena ma kahi o 10 tausani. Mea hoʻohana. Penei, he mea i ka ho omaulia haawi i ka waiwai o ka:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 no hoʻokahi tausani nā manaʻo hoolaha ike.
Nupepa Advertiser e ike i ka mea h ÷ ike ana i ka hae ma ka poʻomanaʻo aoʻao pūnaewele puni o ka hapanui informative. ʻAʻohe kumu hoʻomalu mea a pau i ka umi tausani kanaka i kipa i kaʻaoʻao, eʻoiaʻiʻo, e kaomi ma luna o ka hae. ina paha o ka malihini, e makemake e kuhikihi ana i ka ai ole - e hilinaʻi nui ma luna o ka attractiveness o ka hae, a me ka 'ike i ua memo ma luna o laila. Kēlā paena Ua koi 'ia e hoʻolako i kouʻikepili a pau, e hoʻomaulia i ka CPM koho. Ua mea ia e pono ai i ka paena nāna, e hiki ke ike. Akā, hoʻolaha, kona mea e like ai, a hana hoihoi no i ka hopena hoʻohana i komo i loko o ka hana o ka Customer.
Kākoʻo Module CTR, i ka ho omaulia ki ina hana like
E ho'ēmi i koina, e noonoo i kekahi anakahi - CTR Index. Ka inoa i hele mai, mai ka olelo Beritania, a ua loa hookani e like me ka kaomi-ma ana - CTR kōmi. CTR hoike oe i ka nui o kanaka kaomi 'ana i ka hae, a hele i kaʻaoʻao hoʻolaha Customer. Kēia māhele Module hilinaʻi nui ma ka pono o ka mea i waeʻia paena, no ka mea, ka mea hou e pono ai a me ka pono e nana hoʻolaha, ka mea i oi aku ka likelihood i ka malihini hoihoi i loko o ka 'ike a me ka clicks ma luna o ka hae. I ka papa hana o ka helu ana i kēia anakahi mea like penei:
CTR = (helu o nā mea hoʻohana i kaomi 'ana ma luna o ka hae) / (ka n ieaie? Helu o ka manao ma ka Banner lā) * 100%.
No ka laʻana, ina o ka 20 tausani kanaka, ka poe i ike ai i na nā hoʻolaha, ua hahai aku i ka loulou 800 mea hoʻohana, alaila, o ka CTR ua 800/20 000 * 100 = 4%, i mea ma luna o ka lalo palena.
Empirically maopopo i ka palena iki CTR o 3-5%. Inā emi mai, alaila, i ka waiwai e lilo aku no Loaʻaʻia Customer e oi aku i ka manao pono, a me ka hoʻolaha nō e noʻonoʻo ineffective.
E ho ohana i indexes
CPM hiki ke hoʻohana 'ia ke kohoʻana i ka puali ololi ka pale kaua hoolohe mai. No ka laʻana, ka wā i mākaukau i ka hae paena anuu hoʻolako mea hoʻolaha kūʻai 'ike e pili ana i na makahiki, hoohanau, wahi o ka noho, pono o nā malihini i kakau. Pela ka makemake hae i Konakele. Wale i ka poe mea hoʻohana, ma a ka Promotional huahana i mau hōʻailona. Ke Bedroom o ke kai eʻe i ka mea ia manawa i pau ai oi hoʻokele waiwai, a nui ka maiau.
Oe E hoi lawe i loko no o ka ha awina o ka paʻa lala. Ka oi pinepine i ka ia malihini ike i ka ia a huina hoonui, ua debited ka hou i ke kala mai i ka mea hoʻolaha kūʻai, akā, i ka Customer ma ka Customer, mai keia hou lilo. No ia mea, literate i ka ho omaulia indices CPM a me CTR ma ka huipūʻana me ka hohonu Ka Ikepili o ka 'ike i hoʻolako' ia e kēia hoʻolaha anuu, e lawe mai i ka makemake i nā hualoaʻa ma ka Customer.
Kekahi wahi i e e ia i loko o ka mooolelo i ka hoʻomaka o ke kai eʻe. Uku hiki e waiho kokoke ana paha i ka hua'ōlelo o CPM, a CTR. Ma nā hua'ōlelo, e ike i ka Customer ka pā o ka hoʻolaha modulo CPM hae - ia mea he uku no ke kaomi 'ole, akā, hoolaha i kekahi huahana ÷ wale no
Summing mai
ka mea o ka CPM ka wā noi, e hiki ke olelo i keia koho i kekahi o ka mea nui i loko o ka Ikepili o ka laulā o kekahi papa hoʻolaha, a me ka pono e lawe no hoi i ka mooolelo ka wā helu ana i ka hoʻolaha Bedroom. Ia i loko o ka mooolelo a me ka nui o ka oleloia hui 'ana me ka Loaʻaʻia Customer me ka hoʻolaha' ike, a me ka waiwai e lilo aku o ka hae hoʻokomo 'ana i mau' ō a me ka like poʻomanaʻo pulakaumaka. Haawiia mai kēia mau mea kiko'î a, he mea hiki, e hoʻomaulia i ka ka hoʻokōʻana o ka ua hoʻolaha anuu, a ana ke kumu i ka hoʻolaha Bedroom.
Similar articles
Trending Now